Regulamin zwrotów

REGULAMIN OKREŚLAJĄCY ZASADY ZWROTU I WYMIANY TOWARÓW W SKLEPIE  MRÓWKA OBORNIKI ŚLĄSKIE , UL.WROCŁAWSKA 63

 

1.  Na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie Klientowi przysługuje prawo wymiany bądź zwrotu towaru w terminie 7 dni, liczonych od dnia dokonania zakupu danego towaru. Aby dokonać wymiany bądź zwrotu towaru, Klient musi posiadać oryginalny paragon zakupu lub fakturę.

 2.  Zwrotowi bądź wymianie podlega towar który uprzednio został uzgodniony z sprzedawcą lub kasjerem, oraz: 

• nie  nosi  żadnych  śladów  użytkowania,  tj.  towar  musi  być  w  tym  samym  stanie,  w  jakim    został zakupiony,  

•  nie został w żaden sposób uszkodzony ani pobrudzony,

•  posiada oryginalnie opakowanie oraz metki i wszelkie inne oznaczenia

•  jego termin ważności nie może być mniejszy niż 30 dni.                                                                       

3. Zwroty nie dotyczą produktów :

•   na indywidualne zamówienie klienta (np. drzwi, kabiny, płytki itd.)

•   urządzeń elektronicznych (np. transformatorów, sterowników, czujników itp.)

•   z wyprzedaży i ekspozycji,

•   sprzedawanych na wagę i „z metra” (np. obrusy, przewody, śruby, rury pex, pe,  itd.)

•   pigmentów, farb oraz farb i tynków z mieszalnika

•   roślin zielonych i kwiatów

•   książek czasopism

•   w okresie od listopada do kwietnia nie przyjmujemy zwrotów towarów wrażliwych na niskie temperatury ( np. farby, gotowe masy, silikony, kleje, impregnaty, rozpuszczalniki  itp. )

4.  Wymiana towaru realizowana jest jednorazowo do 7 dni od zakupu na podstawie paragonu, na produkt w tej samej bądź wyższej cenie, i odbywa się poprzez dokonanie zwrotu, a następnie ponowną sprzedaż nowego produktu na który klient otrzyma nowy dokument sprzedaży.

5.  Zwrot towaru zakupionego w promocji odbywa się z uwzględnieniem postanowień regulaminu właściwej promocji.

6.  Market SZOSTAK SMB SP JAWNA . zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwrotu produktu zakupionego w ilościach hurtowych w szczególności w celu jego dalszej odsprzedaży.

7.  Zwrot należności za zwracany towar następuje w takiej samej formie płatności jaką uregulowany był zakup produktu:

•   przy płatności gotówką ,zwrot gotówki

•   przy płatności kartą płatniczą ,kredytową lub debetową, zwrot następuje na tę kartę jaką uregulowany był zakup produktów (zgadnie z numerem karty),a w przypadku upływu terminu ważności karty zwrot gotówki,

•   w przypadku płatności przelewem zwrot następuje na konto, z którego dokonano przelewu lub poprzez wypłatę gotówki,

•   w przypadku płatności mobilnej (np. blik), zwrot gotówki,

•   w przypadku płatności inną walutą niż polski złoty,zwrot gotówki w polskich złotych wg kursu z dnia zwrotu obowiązującego w NBP.

 8. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01.07.2017r, a wszystkie jego zmiany obowiązują od daty ich wprowadzenia, po udostępnieniu zmienionego regulaminu do wglądu w punkcie obsługi klienta sklep.